Förvirrad??Moi??

Jaha då är det officiellt. Jag börjar bli gammal. För er som inte vet så är jag ganska intresserad av fotboll. Mitt absoluta favoritlag heter Liverpool FC. Nu är det så att de spelade match igår kväll, onsdag, och jag hade bestämt att jag skulle se matchen tillsammans med en granne. Avspark var 21:00. Min granne skickade ett sms kl 21:25 och undrade var jag var. Nu vägrar jag erkänna att jag hade glömt bort matchen utan jag skyller på en tillfällig sinnesförvirring som gjorde att jag satt och tittade på ett gammalt avsnitt av Cosby på TV4 Komedi istället. Nåja, ordningen återställdes och jag hann se sista 15 minuterna av första halvlek och hela andra.

Hanna hade fotbollsträning i blötan på Gumsekullen. Lagfotografering var utlyst så hela truppen var på plats. Tyvärr hann inte Hannas lag fotograferas innan klockan blev för mycket utan det ska göras ett nytt försök senare under hösten. På lördag ska hon och Amanda, en kompis och lagkamrat, spela cup i Kovland med de tjejer som är ett år yngre. Det ser hon fram emot. Samling kl 08:15 i Kovland.

Sovmorgon igen tydligen....

//Micke

Kommentarer
Postat av: barken

Jadu, Micke. Jag som trodde att du gillade fotboll, men jag hade tydligen fel.

2008-08-28 @ 09:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0