Lugnet har lagt sig

Äntligen har lugnet lagt sig i vårt hus. Hanna ligger redan i sängen och det är en del av "bestraffningen" för att hon bestämde sig för gå ifrån fritids igår. Anton verkar tyvärr svårsövd så förmodligen kommer jag inte se min fru något mer ikväll utan hon somnar nog tillsammans med huliganen är jag rädd.

Hanna har haft fotbollsträning som vanligt på onsdagkvällar och ikväll fick de verkligen springa. På lördag är det match igen, och den här gången spelar de på Gumsekullen. Klockan 11:55 är det avspark. Kom gärna förbi och titta. Passa på och köp en korv eller kaffe och var med och sponsra NIK.
Med lite tur gör Hanna mål igen. Och med största sannolikhet vill hon vara målvakt en halvlek och då får vi som vanligt uppleva lite show.

Nä nu ska jag kasta mig ned i soffan och titta på lite TV under tiden jag väntar på att tvättmaskinen blir klar. Ja, ni läste alldeles rätt. Jag tvättar....

//Micke

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Coolt! :) Jag håller på att byta blogg nu, men snart så är jag igång också. Underbart att ni har skaffat en blogg. Ska bli kul att läsa. :)



Kram på er!

2008-08-21 @ 17:37:46
Postat av: Cathrin

Den är klar.

Välkommen in och kika på

cathrinsvarld.blogspot.com



:)

2008-08-21 @ 21:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0