Helg

Nu är det nära helgen. Ikväll blir det tv soffan med hela familjen. Det kanske t.o.m blir lite revbenspjäll och andra godsaker till middagen. Det ska faktiskt bli skönt att bara vara hemma i helgen. Inte för att vi har haft det tråkigt de senaste helgerna men jag börjar att känna mig lite stressad över att nästan ingenting är gjort med hus och trädgård inför vintern.
Lyckligtvis gick Micran till skrot nu i veckan så det finns gott om plats i garaget för alla prylar. I år gör vi det enkelt för oss och ställer utemöblerna och studsmattan där. Planen är att till våren verkligen röja upp i garaget och det stora förrådet och kasta massor av gamla oanvända saker som bara ligger och tar plats. Det mesta är ligger redan i ordning för att köras bort men av någon märklig anledning har jag hela tiden lyckats blunda för det och låtsats som om det inte ligger där. Min fru har påpekat det ett antal gånger och måste i ärlighetens namn erkänna att hon har rätt. Men å andra sidan är det förmodligen den enda brist jag har....;-)

Min fru mår nog inte så bra av att vara gift med mig. Hon har t.o.m börjat tycka att vissa supportertröjor, mössor och andra saker med Liverpool är snygga!!! Stackare....hon funderar även på att följa med någon gång till Liverpool för att se en match.
Nu kanske jag avslöjar saker som hon vill hålla hemligt för sina kompisar men det skiter jag i. Så under hösten ska vi börja se några matcher tillsammans och jag ska lära henne flera sånger så hon kan vara med när vi stämmer upp på pubarna runt Anfield. Eller inte.....

Nåväl nu ska jag jobba lite igen.......hahahahahaha

//Micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0