Home alone

Min fru är nu i Grekland. Jag fick ett sms inatt där det stod att de hade fått ett hotell på ön Lefkas. Tydligen var det jättefint och det känns bra att höra. Resan har, vad jag förstår, gått jättebra. Den enda incidenten var att Camilla som är så ordentlig och noggrann inte hade kollat sitt eget pass. I hennes pass stod det nämligen att hon heter Camilla Nordstrand!!!. Hej och hå. Och hon som var så noga att hennes resekamrat skulle kontrollera sitt så att det stämde. Som tur är gick det bra att åka på id-kortet men jag antar att det var några svettiga minuter innan hon fick det beskedet.

Barnen är jättesnälla. Det är än så länge "bara" Anton som frågar efter mamma. Han var lite orolig inatt så han fick komma och ligga i min säng. Där låg han så nära mig så han nästan blev en del av min hud. Jag antar att han bara ville försäkra sig om att inte pappa också försvinner under några dagar. Men det kommer att gå jättebra och hela familjen hoppas att mamman får en jättehärlig semester med sol och värme. Jag gick in på Vings sida och tittade på hotellet och det såg härligt ut. För de som är intresserade bifogar jag en länk.

Om familjen Ruthström läser vill jag passa på att tacka för salvan som vi fick till Anton. Kanonbra!! Tack så mycket.

Nä nu tror jag att jag gör som Camilla och Nina.

Poolen here I come......

//Micke

Länken:
http://www.ving.se/hotel/hotelMaster.aspx?categoryid=1&regionid=1154&countryid=463&areaid=13654&resortid=13655&hotelid=40539&itemId=40539&filterOnCategoryId=1


Kommentarer
Postat av: Familjen Ruthström

HAllå där!

Varsågod, är bara glad att den hjälper och att det fungerar. Toppen.



Vi dyker upp strax före 18 imorgon och hämtar Hanna, om du önskar vill säga? Jag antar att Robban ringer imorgon på dagen angående detta...



HA det bra!

2008-09-16 @ 19:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0