Lugnt och skönt

En lugn och skön helg (än så länge). På lördagen hade Hanna match i Matfors mot Selånger. Tyvärr blev det förlust med 5-3 men tjejerna kämpade på och matchen kunde ha slutat hur som helst. Efter matchen åkte Anton med farfar och Eva för han skulle sova över hos dom. Gissa om han var exalterad. Vi for hem och tog en kopp kaffe med farmor innan hon for tillbaka till Ångermanland. På kvällen blev det grillning :-)....hur gott som helst.
Senare under kvällen satt jag och Hanna och tittade på Sveriges VM-kval i fotboll uppe på hennes rum. Hon undrade om jag också tyckte det var mysigt när vi bara var tre stycken hemma. Hon är roligt hon.

Söndagen började med sovmorgon för mig och Hanna och sovdag för Camilla Hon lyckades släpa sig upp kl 11:00 när hon hörde att jag och Anton satt och pratade med varandra via datorn (Skype). Han var överlycklig eftersom han hade både farfars och Evas hela uppmärksamhet. Han hade dessutom lyckats förhandla till sig två!! st nya leksaksbilar.
Nu ska vi börja göra oss iordning inför restaruangbesök ikväll. Camillas farfar fyller 93 år och vi ska fira honom.

Och imorgon är det äntligen måndag igen.....

//Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0