Anton 3 år

                                                      


Ja, då har det gått 3 år sedan man låg och tyckte att livet inte var så jäklans roligt... :-) men tur att han var snabb *ler*
Idag har vi haft ett litet födelsedagsfirande kombinerat med påskpresenter med mormor, morfar och min syster.
Det blev tacos, som födelsedagsbarnet åt med förtjusning, glass med urgoda jordgubbar, mums!

  

Malin kom även förbi med en present till lilleman och fick naturligtvis också spela 4 i rad med honom. Han gillar verkligen det, inte för att han förstår att man ska lägga varsin gång, inte heller att det kanske ska bli 4 i rad, huvudsaken är att han får i alla först :-)



Lite annat smått och gått som har hänt under dagen....jag har som vanligt haft en helt underbar dag hos Blomsterfröknarna, nu går allt i påskens tecken så det vart ngr påskarrangemang och tullpanbuketter och jag måste själv få säga att dom vart väldigt bra. Sedan en sak till som jag är lite små stolt över är att jag inte är rädd för att hjälpa till vid kassan inte heller om kunderna frågar något, och som det lät av Jeanette så tyckte hon detsamma, jätte kul. Men det är bara kul att få hjälpa till så mycket som jag bara kan.
När jag hade slutat så ringde jag ner Hanna så hon gick ner själv till kvissleby för första gången, jätte duktig tjej! Sedan handlade vi och hon hjälpte mig med kärran och Totte, vi byttes av.  Vad skulle jag göra utan henne min stora, stora duktiga tjej. Kram på dig!!
Dessvärre kan jag inte säga detsamma om Totte som jag lämnade hos Jeanette medans jag skulle handla, han hade skällt, gnytt och varit helt ifrån sig. Dels tycker jag synd om honom men också blir jag lite irritterad att han gör så när jag lämnar honom, han gör även så hemma. Mycket jobbigt men det är väl bara en sån där grej som måste arbetas bort.
Men det vart extra pinsamt eftersom det var hos J.
Nu hör jag att våran 3-åring ligger och snarkar som bara den :-)  Ett stort grattis och många kramar och pussar från mamma och pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0