Coolaste killen

Idag stannade Anton hemma med mig för han hade en tid på Bvc för 3 års kontroll. Och när vi skulle börja klä på oss hade han redan bestämt vad han skulle ha :-) den nya spindelmannentröjan, nya skinnjackan och nya cars ryggsäcken, så för en gångs skull gick det lätt som en plätt att ta på honom kläderna. Å rackarns va snygg han blev!
   
Det gick jätte bra på Bvc och klarade testerna med plus i kanten, mycket skönt.
Sedan traskade vi bort till Blomsterfröknarna, var tvungen att fråga om det var ok om Anton var med för jag hade så ont så jag hade aldrig klarat av att först gå med Anton till dagis och sedan gått ner igen. Och så snäll som Jeanette är så var det ok. Men inte var han lugn och fin som hade lovat mig..nej, nej, nej... men för att vara 3 så var han hyfsat lugn ;-) försökte få in damerna från gatan in i affären så det var ju ett bra trick, hi hi hi
Nu kom Ulrika så jag skriver om en stund igen...

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh han är ju bara för snygg!!! Och han borde charmat alla!!!



Grattis till dig, lilla Anton!

2009-04-08 @ 08:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0