Resumé av helgen

Man kanske ska börja med att skriva om allt som har varit bra men jag måste bara få vräka ur mig lite :-( just nu är jag så jävla less på min rygg, kan knappt gå! Inte nog med det så tog medicinen slut så en tid på vc var man tvungen till att ta. Inte kanske det bästa bemötande man fick när man ringde, tur nog så var doktorn bättre. Som ni ser så kanske jag inte är på mitt bästa humör men som sagt efter regn ska solhelvete komma! Önskar bara att den kunde komma NU! (ni som inte förstår att jag använder solen som metafor för ryggen)
Fredagkväll fick en oväntad men otrolig trevlig vändning, helt plötsligt hade vi Malin och Robert på middag och det får vi tacka Robert för :-) super . Det vart grillat med råstekt potatis, mums mums. Till kaffet så tog vi likören som vi hade fått, å herre något så gott! Ska skriva i vad den heter så ni kan springa och köpa er en flaska, för just nu kommer jag inte ihåg. Faktiskt ett måste för den som gillar werthe´s orginal.
Lördagen började med att jag och Malin for upp till huset i Ångermanland och hämtade hem tjejerna. Dom har haft det riktigt kanon där uppe. Farmor har nog inte sett till dom allt för mycket, men vi tackar henne super mycket :-)
Tyvärr så fick jag veta på väg upp att det inte vart ngt hos Mika och Ulrika som vi hade planerat, Ullis var sjuk igen stackarn. Hoppas verkligen att hon tar sig i kragen och går till en doktor för man blir ju lite orolig. Att gå förskyld så länge kan inte vara bra.
Vi stannade till i Birsta på väg hem för att kolla in allt som har med fotbollsutrustingen att göra. Det vart inga fotbollsskor men ett par rejäla gympadojor till Hanna och en röd och vit adidas dräkt till Bubbas. Själv hittade jag ett par pumaskor, som var sjukt snygga, men 700 kronor...nja det får nog vänta, men som tur är så är det ju både morsdag och födelsedag här framöver ;-)
http://www.stadium.se/mode/dam/skor (kolla in pumaskon espera wp w) visst var den jätte snygg

Än en gång så fick vi en rolig vändning, det vart grillat hos Malin och Robert :-) istället för att sitta själva, vilken helg!
Där hade även Hanna tur att Malin letade upp Amandas fotbollsskor från i fjol, passade precis. Så nu har hon både grus och gräsdojor.
Kvällen vart väl kanske inte lika lyckad som den brukar kunna vara, Bubbas var på sitt absolut sämsta humör som smittades av på oss föräldrar (Micke och mig alltså) Ja, det händer väl även dom bästa ;-)
Inte för att jag vill säga på någotvis att vi hade det tråkigt för det har vi aldrig med dom, känns som vi är en ända stor familj när vi träffas.
Nu var söndagen kommen och vi skulle få träffa Linda´s kille Andreas och jag måste säga att första intrycket klarade han galant. Verkar jätte trevlig och snäll (han var lite tystlåten men det är ju inte så konstigt när man träffas för första gången) Honom hoppas jag att vi får träffa flera gånger.
Oj, vilken tur att jag kollade vilka kort jag hade tagit i helgen. Har ju glömt bort det allra viktigaste. Anton har varit på bio för första gången! Det vart Alfons Åberg med mormor och morfar och jag tror faktiskt att dom tyckte att det var lika roligt som Anton. När han kom hem var hans ögon stora som tefat och han sprudlade av liv. Hjärtevännen våran!


Lite lustigt var att skulle ha med sig sitt biokort som han hade fått  i påskpresent men det vägrade han lämna fram, hi hi hi. Ja, han är ju för söt!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Camilla! Jag hoppas så innerligt att du blir bra snart. Jobbigt att ha så ont som du har det! Skorna var tjusiga. Tycker absolut du ska spara till dom. De ser väldigt sköna ut dessutom! kram tills vi ses

2009-04-20 @ 21:03:11
URL: http://atollenrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0