Sommarlov

Hej...eller hur börjar man?

Sommaren är på sista versen och bloggen börjar leva igen. Kan ni fatta? Äntligen lyssnar familjen Lööf på vad alla kräver, en uppdatering!!!!
Jaja, innan ni börjar kasta gliringar på oss angående hur mycket vi skriver nuförtiden vill jag bara säga att vi faktiskt har semesterrätt i det här landet. Eller vad säger du Camilla?
Men vad har då hänt sedan förra inlägget? En hel del och jag tänker inte ens börja försöka berätta allt för det lämnar jag över till min fru när hon får för sig att skriva igen.

Vad är på gång då? Jo, på fredag åker vi till Tallinn med tre st andra par och det kommer att bli jättehärligt. Inga barn, eller ja jag måste ta hand om Camilla men vi är flera som kan hjälpa till, utan bara en riktig vuxenhelg. Helgen efter blir det kräftskiva hos Ruthströms och där blir det som vanligt lugn och stillsamt med en liten avec till kaffet och inget mer. Det kommer att bli skoj.

Nu är bollen iallafall i rullning och med lite tur lever bloggen vidare med mer regelbundna inlägg från både mig och Camilla.

//Micke

Kommentarer
Postat av: Malin

Yiiiiipppppieee!!!!

Men Micke kan du inte räkna....för att citera dig: "Jo på fredag åker vi till Tallin med tre andra par...." Vilka är det tredje paret?!?!?!



Och jag lovar att det inte kommer bli lugnt på kräftskivan ;)!!



KRAM KRAM

2009-08-19 @ 08:04:04
Postat av: Micke

Ja Malin inte vet jag hur du räknar men jag tar det i lugn och ro så kanske du hänger med.

1. Robert och Malin

2. Mats och Nina

3. Thomas och Louise

Som jag räknar bli det 3 par + mig och Camilla som är det fjärde paret.

2009-08-19 @ 09:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0