Kallt som f-n!!

Hur länge ska det fortsätta att vara så här kallt? Hela jag känns som trögflytande olja. Jag tror ärligt talat att det inte är meningen att människan ska leva i ett sånt här klimat. Det finns inget naturligt i att klä sig med flera lager enbart för att gå och sätta sig i en bil som måste ha en värmare för att man ska var säker på att den ska starta på morgonen. Man kan inte annat än att känna lite avund mot de som t.ex. lever i Rom.

Löparbandshelvetet står nu i gästrummet. Min fru har vänligt påpekat för mig att jag i ett svagt ögonblick lovade att bära upp det så att hon kan börja använda det på allvar. Min vana trogen så drog jag på det och lyckades med konstycket att ta tag i saken igår kväll. Det var kallt. Både jag och min medhjälpare, en granne, är vuxna människor. Tror ni att någon av oss tog på oss riktiga skor? Det kändes liiiiite farligt att glida omkring i vanliga gympaskor bärandes på 80 kg löparband. Lyckligtvis gick det bra och nu får man bara hoppas att det används.

Ikväll är det returmatch mellan Liverpool och Everton i FA-cupen. Everton har visserligen hemmamatch men jag har en bra känsla och tror på en seger för Liverpool.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article4321390.ab

Gamla hjältar förnekar sig aldrig....

//Micke

Kommentarer
Postat av: Camilla

Käraste man :-) vill bara säga att det redan är använt.

2009-02-04 @ 12:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0