Lite av varje...

Ja, som ni ser så var det ett tag sedan vi skrev, men som vanligt med småbarn så kan ibland tiden vara lite knapp.
Men jag vill iallafall börja med att ge mig själv en stor klapp på axeln, har verkligen kommit igång med träningen! Och det känns så underbart härligt :-) visserligen får jag lida hund för det, men så positivt som det känns så är det värt det.
Så nu går jag på löpbandet, som jag verkligen får tacka Pelle och min kära man för, för att dom släpade upp det tunga åbäket. Plus att jag gör övningar på "bollen".  Inte bara att det förbättrar kroppen det gör även underverk på vågen, stort leende!
Men även om jag känner mig väldigt glad så är jag lite nedstämd. Micke och jag är oense om tillökning till familjen, och nej inte som ni tror, det här gäller någon på fyra ben. Men det är inte så att jag inte respekterar hans beslut, för det gör jag verkligen! Men det är jobbigt när det är något man vill så gärna och jag tror innerligt på, att det inte bara skulle bli besvär utan att det skulle göra mer gott än ont. Det jag hoppas på är att han i framtiden kan ändra sig.
I helgen så har det hänt flera roliga händelser. Vi kan väl börja med den helt otroliga, vansinniga, helt fantastiska händelsen. I lördags när vi var hem till min mamma och pappa beslutade vi (dom) att vi ska fara till KAP VERDE i två veckor när mamma fyller 60 år i november. Det är nästan för bra för att vara sant. Inte bara att vi ska fara utan även att dom bjuder oss. Det finns inte ord för det här. Men för mig så är det faktiskt en dröm som går i uppfyllelse, jag har alltid velat fara på en utlandssemester med min familj, så det här kommer att bli såååå bra! Ja, som sagt det finns inte tillräckligt med ord för att tacka mina underbara föräldrar!  Tusen tack! Jag/vi älskar er!!!
Lördagen började med att vår favorit helg sysselsättning :-) Hanna hade innebandy match på Höglunda. Så så roligt och det gick väldigt bra för våra tjejer. Det vart så många mål att jag tror att det slutade 7-3 till oss! Vilka tjejer :-)
Nu längtar jag ännu mer till att fotbollssäsongen börjar!
Söndagen fick vi kaffefrämmande av Toni och Eva, Catrine och Pär. Mycket mycket trevligt. Dom kom för att  fira Micke som fyllde år i början av januari :-), både vi och dom har varit liiite sena med att fira varandra men vad gör väl det, huvudsaken är att man finns för varandra, så vi hade en trevlig em. Hjälpte även Eva med att forma (vaxa) och färga ögonbrynen, så hon var glad och nöjd när hon for hem.
Ja, det var väl lite vad som har hänt oss i helgen. Nu är det vardag igen och Bubbas är på dagis för första dagen på två veckor, hoppas nu att han håller sig frisk så vi kan träffa Cattis, Danne och Simon till helgen. Våra barn längtar som tusan efter kusin Simon.
Och vad jag vet nu så är det än så länge en väldigt lugn vecka som vi har framför oss. Ska till doktorn på fredag och fylla i lite papper som ska till försäkringsbolagen. Sedan får vi se vart det slutar...

//Camilla

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej vännen!!



Vad duktig du är, hoppas att din inspiration smittar av sig!! Så nu på Onsdag hoppas och vill jag att jag tar tag i min träning=) Finns inga ursäkter längre!



Sitter här på ett soligt Lidingö och jobbar, fantastisk arbetsmiljö och trót eller ej men jag har en väldig arbets disciplin....har fått oerhört mycket gjort!



Hörs på telefon snart, mitt tåg går hem imorgon kl 18.30 så då lär jag ha lite att göra.



KRAM KRAM

2009-02-09 @ 14:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0