Lycklig

Jag vill börja med att tala om vilken otroligt underbar man jag har, finns inte tillräckligt ord för vad jag känner för honom!
Som ni har kanske läst så är jag/vi jätte sugen på en ny golden retriver. Och efter ha fått klartecken från Micke började jag ringa på alla annonser jag hittade igår. Men alla var sålda. Så när kvällen kom så hade jag inte fått ngt napp alls. Sedan ringde telefonen och Kristina från Sthlm ringde upp mig (hade ringt men inte fått svar) hon berättade att hon har en omplaceringshund, en hane på 10 månader, med bra psyke och otroligt vacker.
Gick in på hennes hemsida och vi vart kär direkt. Lilla Andy är så så vacker. Så på söndag ska vi fara till Sthlm för att se om vi passar för honom. Jag är helt säker om att han skulle få ett helt underbart liv med oss, för jag vet att Ladie hade det.
Så nu kan jag knappt bärga mig!! :-) Men jag är så lycklig!! Och jag håller verkligen tummarna för att allt går vägen för oss på söndag.
Och finns det någon som vill hålla tummarna så är det fritt fram :-)

//Camilla

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag håller tummarna allt vad det går Camilla!! Vi har beställt en hund vi med :-) Kanon att du har kommit igång med träningen!! Massa Kramar/Sandra

2009-02-10 @ 17:01:04
Postat av: Anonym

Hej.

Hoppas att det går bra med hunden (eller vovven som man är van att säga när man pratar med lilla Max) Ni kan väl lägga ut några bilder om allt går bra, så vi får se hur han ser ut?. Vi håller tummarna jätte hårt!

Kram från Teres

2009-02-11 @ 22:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0