Ont

Igår kväll var det premiär för den så kallade "gubbfotbollen". Otroligt roligt. Tyvärr tog både benen och orken slut rätt tidigt så större delen av timmen var en ren plåga. Jag var tydligen yngst i gänget men förmodligen äldst i kroppen. Det var länge sedan jag släpade omkring mig själv på en fotbollsplan och det kändes.
Jag kan inte med ord beskriva smärtan när jag skulle gå ned för trappan i morse. Men förhoppningsvis går det över.

På fredag åker Hanna ned till Stockholm för att vara hos farmor under sportlovet. På söndagen blir det High School Musical på Göta Lejon och det ser tonåringen fram emot. Farmor är väl inte lika entusiastisk men tycker det är roligt att göra saker ensam med Hanna så det blir nog bra.  

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/sportchansen/article4486706.ab

Nummer ett på listan. Inte direkt överraskande....

//Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0