Påverkad av tv program...

Sitter just nu och tittar på Hopkins på 5:an. Hjärtskärande!!
Det första jag får se är när en 2 årig pojke ligger på bordet för att sövas, mamman står över honom och är med och säger hur mycket hon älskar honom, ett par sekunder senare efter han har sövts ner får han hjärtstillestånd. Hela jag fryser till is och blir så påverkad att det känns som det skulle kunna vara mitt barn som ligger där. Booom 8 år bak i tiden...
Nu gick allt bra men vad jag är tacksam att jag har två friska barn som ligger just nu i sängen.
Och även om jag inte tror på Gud så ber jag till högre makter att det aldrig händer mina barn eller inte heller någon jag känner något så hemskt .
Oj, vilket jobbigt program...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0