Ryggis

Äntligen känner jag lite inspiritation att skriva lite, efter solning och ett härligt hett bad.
Vi hade en jätte bra fredag tillsammans jag och mina ryggisar. Många glada miner och fniss fanns fortfarande kvar från torsdagskvällen då vi var ut och åt middag tillsammans. Oj vilken helt galen och heltokig kväll det var. Det var länge sedan jag skrattade så mycket. Dr Doris var ute med sina patienter (internt skämt)
Efter lunch var det dags att bryta upp och fara hem till var och en, alla drog ut på det till det sista och det var mycket känslosamt när alla hejdåkramar skulle delas ut.
Vi har under en sån kort tid växt samman till en helt otroligt härlig grupp och vi fick även mycket beröm för det från våra handledare. Dom tyckte även att vi var en av dom bästa grupperna när det gällde att ta det på allvar och inte sitta och ta tiden som den kommer. Men för oss har det varit en självklarhet!

                                                          
                                                             Mina Ryggkompisar

Tack Isabelle, Birgitta, Sandra, Birgitta, Anette, Robert, Uno,Carina, Annika, Gun, Tord!
Ni kommer alltid att finnas med i mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: carina lind

Hittade hit själv ;) Himla bra det blev med ryggbilden! Nu får du ha det så bra och kom ihåg att smörja gångjärnen till ytterdörren så kommer det att gå jätte lätt ;) Kramar från mig!

2009-02-01 @ 21:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0