Totte

Här går allt så bra, Totte börjar hitta sin plats hos oss, visserligen gör han lite småbus imellanåt men han är ju bara en liten kille :-) igår tog han in en träbit som jag hade på bron och massakerade den i vardagsrummet, hi hi hi det är tur att han är så jäkla söt.
Men så mycket som jag har varit ute och gått nu sedan i lördags var det nog flera år sedan det hände...vi går en timme på morgonen, hämtar barnen vid 15 sedan blir det en timme till på kvällen. Tar även en timme på gåbandet. Gammkroppen är nog i chocktillstånd! :-)
Men jag mår så himla bra, dels att jag får komma ut men även att bara titta på honom gör mig så glad.
Idag ska jag ringa Brukshundsklubben så vi kan börja med lite allmän lydnad (för det behöver han) han är stark som en oxe så det kommer att vara viktigt att han lär sig att gå fint. Men bara på dom här dagarna har han blivit betydligt bättre.
Han är helt galen i barn så att gå förbi skolan kan bli en riktig kamp, vill bara hälsa på alla! Det som också är riktigt kul är att han är så glad när han träffar andra hundar, beter sig riktigt bra.
Han följer mig vart än jag går så nu sitter han här och kollar på mig :-)
Jag är så glad att han har kommit till våran familj!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej!!låter verkligen som du har hittat lite ljus!! och det strålar om dig!!! kramen Tessan

2009-02-18 @ 13:28:42
Postat av: Linda

Kom ihåg att lilla syster gärna är hundvakt nått =)

Vill gärna låna honom å gosa med sötingen =)

2009-02-18 @ 15:14:55
Postat av: carina

Vad härligt att du/ni blev med hund iaf.

Han är ju söt som socker ;)

Nu får ni ha det mysigt och njuta av det vackra vädret. //carina

2009-02-19 @ 18:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0