Tottes helg

Här går allt så bra, Totte har verkligen gjort sig hemmastadd och är lugn och harmonisk. Första natten hade han lite magproblem men nu har det rätat till sig, så inatt har han sovit hela natten. Duktig pojke :-)
Igår träffade han alla på min sida, Linda hade fyllt år så vi var hos mamma och pappa för att fira henne. Det var inte en ända som inte tyckte att han var det sötaste dom hade sett.


Totte hade även ett spännande möte med deras katt Thård (det är därför han har koppel på sig, för att det inte skulle hända en olycka) men det gick jätte bra, båda var väldigt nyfikna på varandra. Så det är bara att hoppas på att dom blir vänner.


Han fick även träffa Jessi, Amandas hund (Hannas bästa kompis) det gick också jätte bra, så dom kommer att leka jätte bra om man kan släppa dom så dom får springa av sig.


Nu har även Bubbas tagit till sig Totte, går runt och säger min vovve, min vovve.
Bara på dom här två dagarna har Totte gjort jätte bra framsteg t ex igår stod han med frambenen på kofångaren när han skulle hoppa upp, slutade visserligen med att Micke fick lyfta upp honom men det är ju ett jätte framsteg. (han är jätte rädd för bilar och framför allt att hoppa in)
Men det kommer att ordna till sig med mycket kärlek och tillit.
Några andra biler som jag fastade för
     

Det här var faktiskt lite kul, mamma och pappa har en porslinsfigur och ni ska veta va läskig den var :-)
hua va läskigt det var tyckte Totte!


Tack Anki för att du gjorde så våran dröm gick i uppfyllelse! Tack!!!

Nu ska jag gå och ställa mig på gåbandet innan Totte och jag ska ut och gå igen ;-)

Kommentarer
Postat av: Louise

Oj, vad söt han är! Nu ser vi fram emot sommarens besök så vi även får träffa Totte.



Kram Louise

2009-02-16 @ 11:53:14
Postat av: linalotta

Hallihallojsan...men vikken söt voffsing ni har fått hem då!! Kära nån då!! Va kul me blogg hos frun också. Hoppas allt är bra me dig. Ta dig en titt "hemma hos mig" också så ska ja ta å länka upp dig så ja hittar hit fler gånger!! :)

Tusen kramar från Monkan pOnkan FillefjonkAN

2009-02-16 @ 14:55:14
URL: http://www.linalottascrappar.blogspot.com
Postat av: linalotta

Hallihallojsan...men vikken söt voffsing ni har fått hem då!! Kära nån då!! Va kul me blogg hos frun också. Hoppas allt är bra me dig. Ta dig en titt "hemma hos mig" också så ska ja ta å länka upp dig så ja hittar hit fler gånger!! :)

Tusen kramar från Monkan pOnkan FillefjonkAN

2009-02-16 @ 14:55:23
URL: http://www.linalottascrappar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0