Helgen

Nu har hela helgen gått i raska takter igen...allt och inget har hänt, så här kommer en kort sammanfattning :-)
På fredan tog jag och Totte oss en promenad till Blomsterfröknarna dels för att köpa tulpaner men också för att visa upp underverket, och som tur var så tyckte dom att han var super söööt. På kvällen var det fredagsmys som vanligt. En kvällspromenad med Malin och Jessi vart också av, oj va vovvarna hade skoj.
På lördan hade jag och Malin den stora turen att få stå och dela ut reklamblad, 320 stycken för att vara precis, för Boklok (för fotbollen) först inne i stan och sedan Birsta, det var en höjdar dag det...eller inte, men allt går ju med bra sällskap!
  
När jag kom hem så fick vi främmande av Eva och Toni och Cathrin och Pär och Rocky naturligtvis. Killarna stormtrivdes tillsammans och lekte som bara den.
     
Hanna tillbringade hela lördagen med morfar, först vart det bio och sedan for dom hem och åt hamburgare med mormor och bara myste.
 Tyvärr så vart inte kvällen som jag hade tänkt mig, gick och sövde Anton och somnade som en stock, är så gräsligt trött nu för tiden, jätte jobbigt) Micke kom och väckte mig när han skulle lägga Hanna, då hade han hittat henne gråtade i hennes rum, hon hade nämligen gjort iordning chips, godis och melodifestivalen till oss två. Kan man känna sig mer som en världelös mamma! Men jag gick och sa förlåt och vi somnade tillsammans :-) mammas lilla hjärta!!
På söndagen for jag, Malin och Marisa till Teres (det ska vara en till tjej med Camilla men hon jobbade)  för att planera våran start av Carisma :-) vi ska träffas och ha bara kul tillsammans och en gång om året ska vi fara iväg och göra något ännu roligare. Det här ser jag verkligen fram emot!! Vi fick en helt fantastisk lunch som bestod av en enormt god Pekingsoppa och sedan sallad med nybakat bröd! Jätte gott :-)
Jag har inte kunnat sluta tänka på deras hus, vilket hus!!! Ja, det måste ses för det var så jäkla fint och utsikten på det. Helt enormt fint.
Kvällen gjorde jag, Hanna och Anton bio i Hannas rum, hade en jätte mysig stund tillsammans! Så nu är jag riktigt förlåten av stumpan. Det vart Alvin och gänget och en massa godis :-)


  
Tottes nya favoritställe, att sitta och titta ut genom hallfönstret.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Han var inte bara super sööt han var ju helt gudomlig! Måste vara helt underbart att få ha honom hos er. Kram på dig

2009-02-23 @ 21:32:33
URL: http://atollenrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0