Veteranfotboll eller gubbfotboll

Det skrällde till i inkorgen med en förfrågan om det fanns intresse av att vara med på lite gubbfotboll. Tydligen finns det en tid ledig i Njurunda sporthall och Hannas fotbollsklubb har chansen att nypa den om de vill.
Jag förstår att ni undrar varför moi fick ett mail om veteranfotboll, inte är väl jag veteran eller gubbe heller. Jag kan sträcka mig till lite äldre än junior men det är knappt. Hur som haver så funderar jag på att damma av den gamla (hoppsan) tekniken och ställa in mig med "de äldre" för att röra på mig.
Synd bara att tiden var mellan kl 22 - 23 på måndagar. Tyvärr kommer väl hornen växa på en när man väl är ute på planen och det finns risk för ett trasigt ledband eller värre.

Idag fick jag även ett erbjudande om boende i Liverpool under påskhelgen. Meningen var att jag skulle över och se matchen mellan Liverpool - Blackburn, men jag stannar hemma. Inte går väl lite fotboll före en familjesammankomst i Ångermanland.
Dessutom har jag varit i Liverpool en gång så varför skulle jag vilja åka dit fler gånger....?

//Micke


Kommentarer
Postat av: Malin

Hihihi jag såg allt ditt mail om att du inte anser dig som gubbe =) Men hur är det egentligen ;-)



Ja som sagt lite taskig tid för er gamlingar att hålla er vakna så sent...



HA det gott själv laddar jag för debuten på hockeyplan =)

2009-02-17 @ 18:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0