Vilken underbar morgon!

Vilken helt underbar morgonpromenad Totte och jag hade imorse, ville aldrig gå hem. Så nu går jag på ett kraftigt lyckorus :-) solen sken, fåglarna kvittrade och Totte gick fot större delen av promenaden. Jag hade hittat Ladies gamla långkoppel som jag hade tagit med mig så Totte skulle få leka lite i snön. Och det kan jag säga att ha gillade det är bara att kolla på bilderna så förstår man det.

     
Han hittade även en hel stör som han var tvungen att anfalla :-)    men visst är jag vacker, så säg!!

var bara tvungen att ta det här kortet också


Visst ser det härligt ut!

Igår fick vi fika främmande av Janne (Mickes farbror) och Britt-Inger, jätte jätte trevligt. Dom kom för att kolla in sötnosen, och han fick godkännt :-)
Dom berättade även att dom skulle få tillökning av en liten valp den 28 februari, det är en Newfounland som kommer från Norge, jätte spännande. Så då måste vi verkligen ta oss i kragen och fara ut och kolla in underverket. Dom berättade även att dom skulle fara till Egypten om ngr veckor, men ursch va trist för dom... ;-) eller inte hi hi hi vi önskar dom en jätte härlig resa!!!

Kommentarer
Postat av: AGNETHA



Hörde av Margaretha att ni skaffat vovve och nu har jag sett honom.... gud så söööööt!!!

Hoppas jag får träffa honom i sommar. Jag har ju två katter nu men längtar efter hund, är ju en hundmänniska. Så roligt för ER - GRATTIS!!!!

Både ni och barnen kommer att få mycket glädje

i livet av honom. Mycket jobb men det är ok när man får en blöt puss som tack för en lekstund eller en godisbit. Lycka till!



Kram till er och era goa barn också!

Vi ses i sommar!



//Agnetha

2009-02-19 @ 12:12:19
Postat av: Malin

Vilka underbara morgonbilder! Skulle vara underbart att kunna gå ut så där på morgonen!! Kanske ska jag ta friskvård någon morgon så kan vi ta en tur tillsammans? =)



KRAM KRAM

2009-02-19 @ 17:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0