Benvärmare och pannband

Jaja, visst kan det stämma att jag klär bra i benvärmare och pannband, men det som verkligen är något att prata om är mina fantastiska rockposer. Förmodligen skulle jag nog platsa i vilket pudelrockband från åttiotalet som helst. Om det är en bra sak eller inte får ni bestämma...

Ikväll är det premiär för Hanna med innebandy. Samling i Njurunda sporthall 17:45. Hoppas hon kommer att tycka om det så hon hittar något annat att göra nu när ridningen inte är roligt längre. Hon blev räddare än vi förstod när mamman ramlade av sin häst.
Eftersom inte jag tycker om hästar gör det inte mig något men huvudsaken är att Hanna har roligt. Träningsrapport kommer senare.

Nu ska vi se om Anton lyckas riva hela sporthallen eller inte...

//Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0