Bilder

Eftersom jag tycker att det är så roligt att se bilder från andras bloggar, tänkte jag lägga upp några av mina favoritbilder. Jag hoppas att ni gillar dom ni med.

                                       


                       

Bild 1 Barnen utanför huset i Ångermanland
Bild 2 Hanna i höstas
Bild 3 Nyvaken kille på väg till dagis
Bild 4 Mitt allt och jag
Bild 5 Lefkas, Grekland
Bild 6 Hanna prinsessan 4 år
Bild 7 Bubbas rund och skallig
Bild 8 Helt slut av sommarvärmen
Bild 9 Familjebild, tagit när min pappa fyllde 60 år
//Camilla

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh tack så mycket!

Jag tycker det är himla trist att det är din sista dag imorgon! Men som sagt så är det ju bara att komma ner när som helst!

2009-01-22 @ 20:47:02
URL: http://atollenrock.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad härliga bilder!



KRAM KRAM

2009-01-22 @ 21:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0