Fredag

Sitter här och vill inte att det här ska vara min sista dag hos Blomsterfröknarna. Det är absolut det bästa stället och det roligaste jag har gjort. Men jag hoppas att någon gång i framtiden få jobba med blommor eller något som är kreativt.
Har även varit duktig att göra det som jag har dragit på, så nu har jag mailat Länsförsäkringar ang. milersättning, Dr. Mörner om receptet som var helt fel(hoppas jag iallfall) och pratat med Försäkringskassan om hur jag ska gå tillväga här framöver och om jag får utbetalt den här månaden, och det får jag. Skönt... så nu känner jag mig ganska nöjd över mig själv.
Ikväll blir det en rolig kväll, Guitar Hero hos Malin och Robert. Och vi ska även få middag, jätte lyxigt :-)
Mer om kvällen och naturligtvis bilder kommer senare.
Nej, nu är det dags att göra sig iordning och gå...

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0