Helgen

Nu sitter jag här med min lilla prins som har 40 graders feber, stackars liten. Nu förstår jag varför han har sovit så mycket i helgen. Resten av familjen har inte heller varit dom aktivaste, mellan våra "aktiviteter" så har vi slöat på högsta nivå. Men här kommer iallafall helgens händelser...
Som jag vet så väntas det med spänning av fredagens Guitar Hero, oj oj oj va roligt vi hade!
Först fick vi en utsökt middag, plankstek!  och den amerikanska cheesecaken var precis i min smak, mums mums
       
Eftermiddagen begav vi oss ner till klubben The Rock Basement och där rockades det rejält fett. Killarna gick verkligen in för att leva ut sina drömmar att vara en rockstjärna och då menar jag med både utseende och alkoholintaget. Så istället för en massa text blir kvällens händelser i bild.
        
Vi hade även dom coolaste "tonåringarna" med oss som ni ser, ja, dom i mitten om ni inte såg det...

publiken var mycket nöjda över alla framträdanden :-)
Men vi hade en stor mästare för hela kvällen. Malin The Rocker!

Nu kommer det lite kort som är helt galna och det kanske beror på att dom är tagna senare under kvällen
           
Om det inte är någon som känner igen killen i mitten så är det Robert som helt plötsligt vart långhårig ;-)
Ursnygg eller? *asg*


Malin säger att hon alltid blundar på alla kort och vi måste nästan hålla med henne, skratt
     
Kvällen vart lång och till slut orkade inte våra sötisar
     
Finns mer bilder från kvällen så vid önksemål kan det ordnas :-)

Lördagen

Dagen började med att Hanna följde med mormor och morfar på bio, dom såg Madagaskar 2. Och det var naturligtvis en riktig hit. Vi övriga gick i särken ända tills det var dags att göra oss iordning för att fara till Hasse (pappa/farfar/svärfar) som har fyllt 65 år.
Hade en jätte trevlig kväll och det var extra roligt att Toni och Eva var där. (Eva=Hasses lillasyster). Eva´s dotter Maria med man Anders var också där och det var också jätte kul att träffa dom för det är inte så ofta vi träffas
     

Söndagen

Fortsatte med att slöa på fm och sedan for vi till min mormor som också hade fyllt 87 år.

Min älskade mormor!
Efter kalasandet följde jag och barnen med mamma och pappa och åt på Max, mycket gott.
Micke var hos Pelle för att hålla på Liverpool och vill ni veta mer om det får ni höra det av Micke. Är som sagt inte så insatt i det där...
Ja så var våran helg. En som sagt slö men otroligt trevlig helg!

//Camilla


Kommentarer
Postat av: Malin the rocker!

Så himlans skoj vi hade!! OCh era bilder säger mer än 1000 ord!



KRAMIZ

2009-01-26 @ 20:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0