Kväll

För första kvällen på länge sitter min fru och jag och tittar på tv. Kidsen ligger och sover och vi tittar på ett rubbat program från Storbritannien om barn på sex år som tävlar i thaiboxning. Totalt rubbat. Ibland undrar man om det verkligen är en rättighet för varje människa att få bli en förälder. Jag menar, alla får inte hundar t.ex....De här uppmuntrar sina barn till att slåss och t.o.m analyserar föregående match samt vill att de äter upp sig inför nästa match så att de ska vara tyngre än motståndaren. Sex år!!! Herregud!! Jag ska aldrig mer ha synpunkter på hur min fru uppför sig när Hanna spelar match...

//Micke

Kommentarer
Postat av: Malin

JA verkligen helt sjukt program. Jag och Camilla behöver aldrig mer "behärska" oss under kommande fotbollsmatcher ;)



Camilla: Jag vänter på bilder från i lördags.... Om inte Micke guidar dig så lovar jag att jag skall assistera ;)



KRAM på er!

2009-01-13 @ 21:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0