Kvällen mot sitt slut

Bubbas feber fortsätter att ligga på 40 grader. Det är inte lätt att vara liten
Medan Micke var med Hanna på innebandy somnade både jag och Bubbas i soffan, han låg på mig och jag kan säga att den stickade koftan som jag hade på mig var helt blöt när vi vaknade. Inte det bästa stället för lilleman att sova på när han redan var så varm men han behövde väl vara nära sin mamma.
Hanna kom hem som en solstråle från innebandyn, hon hade fått stå i mål! Kan säga att det är en helt annan unge än när hon hade varit på ridningen. Skönt att hon slutade och hittade något som hon verkligen tycker om.
Match på söndag, så det blir spännande. Vi återkommer om den stora händelsen :-)

Något annat som är otroligt roligt är att vi fick biljetter till Bruce Springsteen i juni! Så nu har vi något att se fram emot :-)
Ett litet aber är att dom har reserverat pengar för 4 biljetter på Mickes konto men vi har inte fått någon bekräftelse, så vi får se vad som händer med dom 4. Får vi dom också blir 4 till väldigt glada, så det är bara att hoppas...(kom fram online också så det är dom som vi inte vet om vi har, dom andra har vi i säkert förvar)

Imorgon ska jag till Ryggis och träffa ortopeden, inte ett roligt besök men nödvändigt. Så jag kommer nog att ligga lite på aga inatt.

Natti natti
Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0