Lillpojken och Springsteen biljetter

Äntligen verkar det som om att Antons feber har släppt. Idag äter han t.o.m. Tyvärr sitter hostan fortfarande i men med lite tur försvinner den också om några dagar.
Idag var det min tur att vara hemma med honom eftersom Camilla var tillbaka på Ryggis för de sista dagarna. Typiskt nog har jag apmycket att göra på jobbet men Camillas mamma kunde vara barnvakt i morgon torsdag och farfar och Eva tar fredagen. Camilla och jag är verkligen bortskämda när det gäller barnpassning.
På alla dessa år sedan Hanna föddes tror jag att jag kan räkna på ena handens fingrar de gånger vi inte kunnat ordna med barnvakt.
För övrigt anser jag att Camilla är rejält bortskämd större delen av tiden, fast det törs jag knappt säga för då blir det lite kallt hemma....:-)

Precis som Camilla skrev i ett tidigare inlägg blev det lite problem när jag skulle köpa biljetterna till Springsteen. För tillfället har Eventim, som företaget heter, reserverat pengar på mitt konto för köp av 8 biljetter!! Jag har bara köpt 4 så det ska bli intressant att se hur de ska lösa det här. Tre gånger har jag pratat med dem sedan i måndags och varje gång är de så tillmötesgående men än så länge har ingenting hänt.
Senast idag pratade jag med en trevlig tjej som ordnade så jag hamnade som ett "akutärende" och hon mer eller mindre lovade att jag skulle få fyra biljetter till!!. Vi får väl se....
Mest märkligt är att jag inte finns i deras databank fast jag har en inloggning på deras sida samt ett kundnummer.
Jaja, med lite flax sitter jag om några dagar med fyra biljetter till den 4/6 utöver de fyra som vi redan har plockat ut till den 5/6.
Och nej, de är redan bortlovade, så ni behöver inte ställa er på kö. Jag lovar att jag lägger ut en "blänkare" om det blir någon över.

http://se.youtube.com/watch?v=_q3LvjD-eZ8

Jag är inte säker men jag tror att det är första gången han spelar den här sången live. Klippet är från "No Nukes" galan 1979.

http://se.youtube.com/watch?v=tDv_navHzEE

Ca 3 minuter in i klippet och framåt. Eufori! Party! Ren och skär glädje...bättre än all världens "lyckopiller".

//Micke

Kommentarer
Postat av: Mormor

Det är ju en ära att få passa dessa ljuvliga barnbarn.Synd bara att Bubbas är så förkyld.

2009-01-29 @ 19:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0