Middagsbesök

     

Vi latade oss idag och köpte hamburgare till middag. Det hör inte till vanligheterna nuförtiden, men det är inte alltid man orkar man inte med att vara vuxen, så ibland genar man. Vi fick även sällskap till middagen av Amandas mamma, fantastiska Malin med superkrafterna, och det är alltid trevligt. Anton spexade och tyckte det var jättegott.
Tonåringarna, Hanna och Amanda, fick äta på Hannas rum och se på TV. Märkligt nog blev det inget gnäll om ätningen när de fick sitta där.

Camilla passade på att berätta för Malin att jag är känslomässigt störd. Hon t.o.m spelade upp en charad som tydligen visar hur jag uppför mig när det blir lite känslor inblandat i filmer och annat på TV. Man kan undra vad hon ser i mig. Ska vara att jag är en fena på snöskottning då. Själv är jag av den uppfattningen att jag hellre "gosar" med min fru på riktigt än att se några skådespelare göra det på film. Jag är inte riktigt säker på att vi är överens om det. Jag kan väl hålla med om att hon har lite rätt men hon har en tendens att överdriva mina sämre sidor. Och nej, Seven Pounds med Will Smith är ingen bra film alls. hi hi hi maken vet inte att jag är inne och "ger igen" :-) Det var en klockren tolkning och det kan t ex svärmor vittna om. Och filmer var helt fantastiskt bra! Se den!!!
Men visst är det alltid mysigt att mysa med mannen...

Nåja, nu ska jag se på Timrå - Brynäs och ta det lugnt.

//Micke

Kommentarer
Postat av: Malin med superkrafterna =)

Så trevligt sällskap det blev till middag, tur att jag ångrade mig! HAr inte mycket ork kvar till ikväll så det hade nog inte blivit någon middag alls annars!



Tack för att Ni finns! Ja även du Micke... =) För vad kan man annat än göra än att må gott av att umgås med er! Och Camilla din illustration av Micke... DEn var Kung!!! Hahaha



KRAM KRAM så ses vi imorgon!

2009-01-22 @ 19:33:04
URL: http://flickornaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja, visst var den asg



Och jag vill bara säga att jag känner det samma för dig min vän, stora kramar till dig från lilla jag :-)

2009-01-22 @ 20:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0