Rolig dag

Jag börjar med att berätta att jag hade en super bra dag igår, så många roliga saker hände. Som ni såg så fick jag "mina" lampor uppsatta :-) det vart precis som jag hade tänkt mig. Det värsta är nog att Micke får hålla i sig för nu vill jag till hans förtret ändra ännu mer! Hi hi hi
Dagen hos Jeanette och Lotta var lika rolig som vanligt, måste tänka vad fick jag göra...jo, tulpanbuketter plus att jag tittade på när Jeanette gjorde begravningsarrangemang. Hon är såååå duktig! Och det är även Lotta så går man dit så vet man att man får proffsig hjälp.
Sedan tog jag mig i kragen och for och var med på gospelträningen, det var också så himla roligt att komma tillbaka. Det som förvånade mig lite var att jag kunde texterna fast det var så länge sedan (dom vi tränade på igår hade vi sjungit förut)
Dom ska vara i Svartvikskyrka på söndag, så är det någon som vill höra en jätte bra kör med härlig musik så tycker jag att ni ska gå dit till klockan 18.00.
Oj, jag höll på att glömma att berätta det som faktiskt var roligast igår...jag var till Nina (min vän frissan) och vart ursnygg i håret. Kanske inte allt är mitt eget, fniss, men jätte snyggt vart det iallfall. Tusen tack Nina!!
Nu väntar en stor kopp kaffe på mig så dagens bravader får vänta en stund.

                 

//Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0