Sista dagen

Ja, då var det sista dagen hos Jeanette och Lotta, suck... men det vart en super bra dag. Hade väldigt svårt att slita mig så jag vart där mycket längre än vad jag igentligen orkade men jag ville som inte gå därifrån.
Idag har jag gjort min svärfars blomarrangemang som mamma och pappa ska ge honom (han fyllde 65 år i måndags, vi ska dit på middag imorgon) det vart mycket bra, tillslut iallfall. Sedan avslutade jag dagen med att göra lite tullpanbuketter, börjar verkligen få kläm på det nu. Hoppade även in och tog några kunder och det var roligt att visa att jag inte är rädd för att hjälpa till.
Jeanette och Lotta överaskade mig med en enorm bukett!! Jag vart och är alldelens tagen, så jätte gulligt gjort. Tusen tusen tack. Måste säga att jag vart väldigt rörd. Och sedan sa J det bästa jag har hört på länge, att jag var välkommen när som helst om jag fick lust att hjälpa till...och det tänker jag verkligen ta henne på orden :-) 

         
Jeanette och Lotta
och Hasses blommor

       
Visst är min bukett helt fantastiskt vacker!

Vill till sista bara säga Tusen tack för att jag har fått haft två helt underbart roliga och lärorika veckor hos er!

//Camilla

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Camilla!

Jag är så nyfiken på hur det gick med blommorna och framförallt så skulle jag vilja se bilder på när du spelar guitar hero!

2009-01-25 @ 13:12:37
URL: http://atollenrock.blogg.se/
Postat av: Måååliiin

Åh jag väntar åh väntar...

Tack för senast föresten =)

Hoppas ni hade det trevligt igår!



KRAM KRAM

2009-01-25 @ 20:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0