Skjorta

Inte vet jag vad jag har gjort för att förtjäna en skjorta sådär helt apropå. Tydligen gör jag något rätt eftersom min fru överraskade mig med en sådan igår när jag kom hem efter jobbet. Snygg var den också. Svart med lite mönster så nu blir jag en riktig rocker när jag spelar Guitar Hero. För övrigt ryktas det om en ny konsert på fredag fast då ska scenen finnas på Siriusvägen enligt obekräftade uppgifter.

Jag måste tillägga att jag kände mig lite skamsen när jag kom hem och insåg att min fru hade en present till mig. Anledningen till varför jag kände mig så berodde på att jag blev lite arg på min fru under vägen hem från jobbet. Ja jag vet att mitt humör kan svänga rätt ordentligt och snabbt, men jag försöker att tänka på det men det är inte alltid det går så ibland blir det fel.

Så den här bilden är till dig min älskade fru....

//Micke



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0