Skridskodisco

Igår kväll var det skridskodisco för "tonåringen" Hanna. Full fart och massor med barn. Efteråt sov hon över hos Amanda. Tre stycken "ligister" tillbringade natten hos Malin. Amanda, Hanna och Thea. Tre jättehärliga barn.

Själv insåg jag efter en halvtimme på "löta" att jag var ensam man med ett antal mammor. Nu är det så att en mamma, oavsett ålder, anser att de är de vuxna och mannen, oavsett ålder, är ett barn. Så jag stod där och och försökte göra mig osynlig. Tyvärr gick det inte alltför bra utan jag blev kommenderad att hämta hamburgare och läsk och bära in tomma kaffemuggar till serveringen. När jag till en början knorrade så fick jag ett ordentligt slag i magen av Malin. Tydligen hade hon fått lov av Camilla att slå mig. Fått lov av Camilla!?!?!? Vad märkligt.....borde de inte ha frågat mig först?

Imorgon är det toppmöte i Premier League. Liverpool tar emot Chelsea på Anfield och nu är det om möjligt en större måste match än tidigare. För många oavgjorda matcher den senaste tiden har gjort att Liverpool har tappat serieledningen till det lag från Manchester som vi inte tycker om. Bjuder på ett osannolikt klipp från Anfield där drygt 40 000 Liverpudlians sjunger ut mot gästerna från London.
30 sekunder in i klippet börjar det. Notera även den vithårige äldre mannen som syns efter ca 55 sekunder sjungandes för full hals i nedre delen av bilden. Underbart!!

Fuuuuuuuck off Chelsea FC....

http://se.youtube.com/watch?v=WRzjc2N-rIU&feature=related

//Micke

Kommentarer
Postat av: Ligisten Malin =)

Hahaha... du är för härlig när du skriver Micke!! Trodde att det var därför du följde med dit för att vara "passopp" ?? =) Hehehe tur att jag var där och vet hur det egentligen gick till....



Tjejerna somnade väl vid halv ett inatt... Fick ringa upp från Amandas rum till hennes mobil och säga åt dem på skarpen! De fnittrade och surrades som bara den! Sedan så vaknade de vid 9 tiden. Thea oerhört trött men Amanda och Hanna i full fart med att fnittra och knäppa kort!!

De är så underbara dessa tre!



KRAMIZ

2009-01-31 @ 10:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0