Tisdag

Var verkligen inte på humör när jag gick från doktorn (fast det var ett bra besök) det är väldigt jobbigt att hela tiden måste upprepa hur besvärligt och ont man har. Inte riktigt jag...
Men bara efter en kort stund hos Blomsterfröknarna var mitt humör på topp :-) !! Idag jobbade jag med Lotta, vilken urgullig och supersnäll tjej det är. Så det är inte konstigt att man blir på bra humör när man kommer dit plus att få vara omgiven med det bästa man vet är inte heller fel, blommor alltså.
Idag har jag gjort 20 handrosor (till begravningar) och några arrangemang. Dom med sainta paula vart super söta, bara gå in och köp er en vet já, fniss...
Det är så tillfredställande!









Ni måste hålla med om att man blir glad :-) !!

//Camilla
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Camilla!

Det är sannerligen kul att få ha dig på jobbet. Du är ju superduktig! Se så fina alster du har gjort! Tråkigt att det bara är några dagar kvar...

Ha en trevlig kväll. Kram Lotta

2009-01-20 @ 19:52:13
URL: http://atollenrock.blogg.se/
Postat av: Malin

HEj vännen!



Har tänkt på dig hela dagen...vet hur jobbigt det är att dra samma historia om och om igen...



ÄR så härligt att det går bra på dagarna! Jag slår en signal imorgon =)



KRAM KRAM

2009-01-20 @ 23:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0