En ny start

En ny vecka och en ny start. Inte enbart med att jag ska pröva med att hjälpa till med att försöka skriva några rader här :-)  så M får lite avlastning. Utan också, för min del att få vara hos blomsterfröknarna och testa på en massa roliga saker.
Så idag har jag gjort tulpanbuketter och några arrangemang. Hur kul som helst!

Vi har haft en lugn och trevlig helg. Lördagen var det först stjärnor på is, våra prinsessor (Hanna och hennes bästa kompis Amanda) hade ordnat en tävling för några kompisar och vi föräldrar (jag, Micke, Amandas mamma Malin och pappa Robert) var domare. Roligt att tjejerna är så uppfinningsrika.
Kvällen blev det middag med fam Ruthströms, alltså dom som jag nämde här ovan, jätte jätte trevligt! Det var guitar hero för hela slanten. Att min kära man klär så bra i  pannband och benvärmare hade jag ingen aning om :-) så nu får jag nog hålla kollen så han inte tar dom från mig. hi hi hi
Söndagen var vi som slöisar hela bunten...mormor och morfar kom på kvällen med presenter till barnen. Dom hade varit i Sthlm på My fair Lady. Hanna fick en midjekort skinnjacka och hon vart mycket nöjd. Men absolut gladast blev nog lill bubbas som fick någon typ av racerbana. Han bara skrek av glädje! Och imorse ville han inte alls gå till dagis utan bara stanna hemma och leka med den. Ja som sagt det blev verkligen en hit.


Vänta inte på den stora lyckan
så att du missar den lilla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0