Helgen som varit

Vilket väder det är!! Kan man annat än njuta :-)
Det har varit en ganska stressig men rolig helg. Lördagen började naturligtvis med fotboll, den här gången väldigt nära för en gång skull, dom mötte Essvik men tyvärr så vart det förlust igen....men dom kämpade på som bara den fast det blev mål efter mål. Ja, det vänder väl snart.
Sedan hem och lämna av familjen och själv åkte jag hem till Anette, skulle fixa iordning hennes dotter inför balen. Sminkning och hår, hon vart jätte vacker :-) Ska se om jag får tag i ett kort ska jag lägga in det, glömde ju naturligtvis kameran...sen var det bara gasen i botten för att hämta upp familjen, vi var bortbjuden till Mika och Ulrika. Och där vart vi bortskämda med både god mat och fantastiskt sällskap. Barnen dom lekte och studdsade studdsmatta och vi satt i solen och åt och drack gott. Fick även många bra idéer till buffén som jag ska hjälpa Anette och fixa inför studenten, mycket bra!
Söndagen, ja, hur började den...jo, just ja! Vi hade ju ett födelsedagsbarn här :-) Amanda 9 år, så det sjöngs och hurrades! Vi var barnvakt eftersom Robert och Malin hade varit på bröllop i Gävle. Och dom var saknad! det kan jag säga.
Sedan for vi ut till Birsta, där fick jag mig ngr morsdagspresenter :-) en ny mobiltelefon, Yes! äntligen en med bra kamera. Så det vart naturligtvis en Ericsson Cyber Shot, en rosa hi hi hi. Och även 2 linnen, så det vart inte dumt alls, tusen tack mina barn och mannen min!
På em var det cirkus dags, hela familjen mamma, pappa, syster och Andreas och vi + Thea, jätte kul! Bubbas var nog den som var mest spänd över vad som skulle hända. Och han vart inte besviken, han satt som ett ljus under hela föreställningen. Och när vi skulle fara därifrån så pratade han hela tiden om vad han hade sett. Det var mycket lyckat.
Middagen vart på Max och det var inte dumt det heller. Så summan av det hela så har det varit en mycket mycket bra helg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0