Lite från helgen och början av veckan

Ja, jag hade hoppats på att Micke hade skrivit ngt om Bruce upplevelsen eller rättare sagt ni skulle ha hoppats på det :-) Nu blir det en enormt förkortad verson av det, hi hi hi  Det hela började med att Micke for på torsdagen och stog i regn och kyla och såg en enormt bra konsert. Jag och Peter bilade ner (Anna var också redan nere i Sthlm) på fredag morgon, som vissa vet så var jag lite nervös inför resan...vad skulle vi liksom prata om...men det gick super bra det och vi surrade på som tusan. Det vart lite fika i lägenheten med Cattis och Simon innan vi gjorde oss iordning för att fara ner på "stan". Lillkillen har verkligen fastnat för ett visst roligt ord som han gick och sa hela tiden, bajs, bajs, bajs å så skrattade han så han kiknar. Ja, han är ju så söt så man skulle kunna äta upp han!
Vi åt på Bishop på Vasagatan, super bra mat, inga köer och otroligt nära till tunnelbanan, Så allt gick super smidigt att ta sig till Stadion. Vi fick fint väder och en helt fantastisk konsert. Om jag ska klaga lite så var den lite seg från början men han spelade låtar som varken Anna eller jag var så bekanta med. Men det är ju Bruce så det var mycket bra :-)
Lördagen så for vi ut till Barkaby ;-) innan vi for hem. Vart lite shopping, 2 stora bagar, 1 par skor till Hanna, oj då 1 par skor till lilla mig...inte vet jag hur det gick till ;-), och lite små grejer för att vi hade varit borta.
Inte ngt ont om våra helt ljuvliga barn men bara efter ngr minuter hemma så funderade jag starkt på att åka till baka till Sthlm eller om barnen kunde följa med farfar och Eva när dom skulle fara hem...det var sånt väsen och bråk att jag/vi höll på att bli tokiga. Anton i sitt värstaste av värsta trotsar och retisen Hanna, hmmm det är ljuvligt med barn!
Totte och jag hade första lektionen i vardagslydnad, mycket mycket bra. Vi var helt slut när vi kom hem och Totte sov hela kvällen. Det här kommer att bli toppen bra både för hund och matte.
Margaretha stannade och åt middag innan hon for hem, det vart kyckling med mozzarellasallad, mums.
Idag måndag så har vi varit till vetrinären med Totte, det var dags för röntgen och spruta. Det är inte lätt att vara vovve alla dagar. Men allt såg bra ut i stora drag. Eftersom han fick lugnande har han mest legat och sovit hela dagen.
Började med att plantera lite ute på altanen, det vart mycket bra. Kommer kort senare.
Nu ska snart lugnet lägga sig, då blir det ett hett bad och kanske något att snaska på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0