Sol sol sol :-)

Är det inte helt underbart när man kliver upp och öppnar dörren och alla sommardofter kommer rakt mot en!
Det är en helt underbar tid nu, gäller bara att ta tillvara på den för den går ju så fort över.
Idag började jag med att följa med Anton på dagis, det var föräldrarsamtal. Och det var ett mycket bra sådant, var bara tvungen att fråga Pernilla om det var mitt barn hon pratade om ;-) han var lydig, artig och slogs aldrig...ja, man får vara glad att han sköter sig när han är borta :-) Men som sagt han följde alla kurvor och utvecklingar precis som han skulle, mycket kul och bra att höra. Sedan hade jag den stora äran att få sitta med och äta havregrynsgröt! Det var inte illa det.


När jag skulle gå hem sedan så var det precis som jag var onykter började ragla, så hela fm låg jag och sov. Och när jag försökte vakna så banne gick det inte. Dom som har varit sövda vet hur det känns när men ska precis till att vakna, det går inte hur än mycket man vill. Det var faktiskt lite läskigt.
Dagen har annars gått åt till att fixa på alltanen och städa lite inne, och naturligtvis lekt med min nya mobilkamera :-)
Så nu blir det lite bilder, hi hi hi

Min vackra familj! Älskar er!






Kommentarer
Postat av: Nina

Fina bilder du tagit. Har du skaffat en ny mobil?

Vi måste höras snart det var så länge sedan. Gubbarna träffas väl varje dag nu. ;P

Sköt om dig å hälsa hela familjen.

Kramizar

2009-06-03 @ 21:49:30
URL: http://nizzezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0