The Boss

Dagen började med att köra Micke till flyget. Anton följde med och jag hade tänkt att vi skulle stanna för att se när planet lyfte, men i den härliga trots som han är i nu så vart det inte riktigt så...vi for hem! Jag säger det igen 3 år är INTE  en lätt ålder!!
Har inte hänt ngt överdrivet roligt idag som jag kan skriva om, ska vara då att min man har stått utanför Grand halva dagen som en tonåring för att se idolen :-) ja, han är ju för söööt! Men tyvärr alla utom Bruce fick han se. Konserten har precis börjat så jag hoppas att jag får höra en snutt genom luren snart.
Håller på att söva Bubbas nu och hoppas att det ska gå snabbt, har massor att göra innan jag går och lägger mig. Har inte packat åt Anton än och inte mig själv heller för den delen. Han ska vara hos farfar och Eva och han längtar som bara den. Farmor kommer ner och ska passa Hanna här hemma. Hanna har det stora ansvaret att sköta Totte nu när vi är borta.
Det ska verkligen bli jätte kul att gå på konserten imorgon, hoppas hoppas hoppas bara att det blir bra väder!
Var föresten till mamma och pappa och fick tacosmiddag, mycket mumsigt. Och skönt att få avlasting i 5 minuter :-) Har världens bästa föräldrar!
Har föresten börjat nu på pappas jobb, måste ju erkänna att det inte är alls är lika roligt och givande som hos fröknarna men det kommer att bli toppen. Idag har jag suttit med Eva och tittat när hon jobbar. Snacka om att ha kolla på alla papper! Det skulle vara jag just nu det... blir yr bara jag tänker på det, hi hi hi men på måndag ska jag börja ringa runt till deras kunder och boka service tider, spännande.
Nu snarkas det...dags att packa!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej hej tjejen! Vi saknar dig också. EN blomsterfröken för lite....

Tråkigt att höra att du mår dåligt. Hör av dig när du mår bättre du. ha det toppen. kram kram

2009-06-04 @ 21:02:26
URL: http://atollenrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0