Äntligen vet vi

Efter mycket om och men och många turer på vårdcentralen är det nu konstaterat att Anton har halsfluss. Men man undrar varför kan man inte kolla sånt här på en gång och inte bara kolla och säga, det är virus gå hem och blir det inte bättre så får ni återkomma... man kan ju som förälder bli helt galen! Men som sagt nu är det kollat och dubbelkollat. Vi ska även gå och ta extra prover när han har gått klart på pencilinkuren, mycket skönt.
Idag (onsdag) har jag varit in och haft ett jätte bra möte med Af och Fk, vi har diskuterat min framtid och dess möjlighet att få den hjälp som jag kan behöva. Det resulterade i att jag ska få gå och arbetspröva först 2 timmar om dagen och hoppas i och med det kunna öka den tiden så småningom. Vi var lite oense, för jag skulle vilja dela upp min vecka med 3 dagar på pappas kontor och 2 dagar hos Blomsterfröknarna. Men det tyckte inte dom så nu måste jag kolla med tjejerna om det går bra om jag får komma till dom i ngr veckor på "heltid" istället och sedan fortsätta hos pappa...ja, ja dom vet väl bäst. Skönt att veta vad man ska göra iallafall.
Sedan for jag och skulle hämta lite produkter hos Nina, hade sån tur att hon tyckte att jag såg för anskrämlig ut i håret :-)så där vart det en färg och klipp, snacka om lyx!! Tack Nina :-) Ser även fram emot lördagen ;-)
Nu har jag lagt barnen och en UNDERBAR tystad har lagt sig, Micke är på möte på jobbet så tänkte faktiskt försöka mig vara vaken tills han kommer, får bara hoppas att det lyckas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ge Anton stora kramen och pussen från oss!! Nordströmarna

2009-03-18 @ 20:06:56
Postat av: Anonym

Självklart det ska jag :-)

2009-03-18 @ 20:12:29
Postat av: Lotta

Åh vad kul! Ska du komma tillbaka till oss??? Det hoppas jag verkligen!

2009-03-18 @ 21:25:59
URL: http://atollenrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0