Anton, förgrymmade unge!

Vilken helt kaotisk morgon det har varit! Eftersom jag hade lånat mammas bil så fick Anton en liten sovmorgon. Allt började när jag går ut i min inte allt för vackra morgonstass, Anton öppnar dörren och eftersom jag var rädd för att han skulle släppa ut Totte säger jag åt honom att stänga och det gör han, snäll pojke tänker jag, att han för en gång skull göra som jag säger på en gång. Så jag fortsätter att sopa bilen i goda ro men det är när jag är på väg upp för trappen som jag fryser till, det ser ut som dörren är låst...jo, mycket riktigt, lill killen har låst dörren!! Och där står han helt oförsående och tittar ut genom fönstret, undra varför mamma är så upprörd...
Tur var att pappa var på jobbet så det var bara att sätta sig i bilen för att hämta nykeln, där hade han möte och ALLA tittar på mig när jag kommer in, å kära nån ville bara sjunka under jorden. Tillbaka så fort jag bara kunde, som tur var så stod våran snälla granne utanför och uppehöll Anton, så i hans värld var det ingen fara på taket alls. Så han var så glad så när jag väl hade tagit mig in för han hade fått visa alla sina bilar för Mikael (grannen) På med kläderna och iväg till dagis, på väg hem tänker jag -å va skönt det ska bli att ta igen sig efter den här persen...nej men va har hänt då medans jag var borta...jo, då har Totte bajsat inne! Med andra ord så ångrar jag bittert att inte Bubbas åkte med Micke imorse som vanligt...hoppas bara att morgondagens morgon blir en aningens lugnare.

Kommentarer
Postat av: Nina

Låter som en tuff dag. :) Kram

2009-03-11 @ 22:03:42
URL: http://nizzezi.blogg.se/
Postat av: Lotta

Haha, kan inte låta bli att skratta när jag tänker på din morgonstrapats! Kan riktigt se det framför mig!

Ha det och tack för grattiset!

2009-03-11 @ 22:07:41
URL: http://atollenrock.blogg.se/
Postat av: Cathrin

Era stackare! :) Men liiiite humor var det ju.. ;)

Iaf för oss på sidan om. Kram!

2009-03-13 @ 11:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0