Anton sjuk igen...

Ja, då var det måndag igen och som vanligt känns det som så är Bubbas sjuk. Feber inatt och förkyld. Dagen har gått i ett ända gnäll och gnöl, så imorgon ska jag ringa vårdcentralen och dom får ta tag i det här nu, det kan inte vara ett virus ända från i januari, även dagis tyckte att jag skulle ringa.
Det ända som har förgyllt min dag var att Eva (bonus svärmor) kom ut med lunch. Jätte trevligt!!  Jag hjälpte henne med att ta ut en bra foundation och bronzer. Formade och färgade ögonbrynen och avslutade med att sminka henne. Det vart jätte bra. Är mycket nöjd själv så jag hoppas hon också är det :-) men det tror jag faktiskt.
Körde Hanna till innebandy träningen och där passade jag på att gå ut och gå en sväng med Malin, skönt att komma ut och lufta sig och även få prata av sig ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket märke är det du säljer? Kram C

2009-03-16 @ 22:03:39
Postat av: Anonym

Jag säljer en mineral make up som heter Bellis, det är det naturligaste som du kan ha mot din hy. Inga tillsatta ämnen alls förutom mineraler och piggment.Berättar gärna mer om du vill. Det bästa som jag har har haft på min hy.

2009-03-17 @ 16:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0