Händelserik helg!

Vilken otroligt trevlig och händelserik helg det har varit! :-)
Fredagen började med förberedelser till Hannas resa. Badning och packning. Och allt gick som en dans.
Pappa kom hem och körde familjen ut till flygplatsen, Hanna hade lite fjärilar i magen men eftersom hon har flygit 1 gång tidigare själv till farmor så var hon kaxigt lugn, vår stora duktiga tjej!!
Micke följde ända in och Anton och jag gick upp för att stå beredda på att vinka när hon gick till flygplanet, men hon glömde att vända sig om så det var bara vi som stod och vinkade som tokar...planet lyfte och Bubbas stod med stora ögon och sa wooow....
Istället för att fara hem och laga mat så for vi på restaurang och tog var sin plankstek, mumsigt gott och en perfekt avslutning på fredagen.

Lördagen var det en lång väntan för vår Bubbas som bara gick och väntade på Max, Wille och Richard. Vi skulle ha Mexicanafton med familjen Hagberg/Kyttänen och Schenatz/Zinner. Och vilken kväll det blev!!! Helt otroligt trevligt och superkul hade vi! Det kommer bilderna att visa ;-)
Maten var jätte jättegod så alla åt tills vi inte kunde få i oss en bit till, mamma och pappa kom förbi med kaffe som jag hade glömt att köpa så mamma fick sig ett gott glas rött innan dom for vidare.
Ulrika och Micke (han fick sig en åktur i den nya glammiga bilen, hade varit en utsökt åktur!) for och hämtade Buster.
Så nu har Totte ytterliggare en ny kompis! Det gick jättebra och dom lekte som tusan.

         
Mamma & Pappa               Kidsen                                   Totte & Buster

     
Rock´n roll               Eldvatten förbrödrar          Rockstar wannabe                      


     
Tuppen myser                      Slagen hjälte


Söndagen
slöade fram tills det var dags att fara in till stan för att fira min lillasyster Linda, det var Maria, alltså namnsdagsdags. Det blev buffé på Saigon, mycket gott.
Hanna ringde och berättade att High School Musical hade varit fantastikt roligt och helt grymt! Vi får hoppas att hon har tagit en massa kort som vi får se.
Sedan var det bara att fara hem och lägga mamma och Bubbas, började känna mig jättedålig igen.
 

Systeryster Linda

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag tyckte även jag att helgen var jättetrevlig. tillsammans med barn o barnbarn.Tack Mats för vinet.

och tack Linda för skorna!!!!Du vet vad jag menar.

och kram till Camilla o Anton som blev sjuka igen.

2009-03-02 @ 12:15:39
Postat av: Linda

Jag vill tacka för en trevlig middag =) och sammafatta den med 2 ord...



"Höllö bajskorv!"



hahaha!



Ni som var med fattar vad jag menar =)

2009-03-04 @ 20:12:52
Postat av: ulrika mika

Tack för en supertrevlig kväll!!! Vi åt, drack och skattade oss igenom en kväll med helt underbara människor, vi saknade dock dig,lillgumman men det kommer fler fester! Och du var iväg på en alldelens egen fest i Stockholm:-)



Kram från Mika o Ulrika med resten av familjen ink Buster!

2009-03-13 @ 11:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0