Länge sedan

Nu var det länge sedan någon av oss skrev något på bloggen. Båda barnen och föräldrarna har varit och är krassliga. Ingen av oss har riktigt energin till att skriva just nu, men den kommer tillbaka det kan jag garantera. Nu när jag ändå sitter här och slösar bort av min arbetsgivares tid kan jag passa på att skriva lite.

Igår var jag, pappa och Camillas pappa Jörgen på ishockey. Vi såg Timrå väldigt välförtjänt ;-) vinna mot HV71. En enkel seger som avgjordes i sudden death till publiken jubel. Ni hittar oss här:

http://dagbladet.se/sport/ishockey/tikkollen/1.830134 

Klicka på bilden så ser ni oss uppe i högra hörnet. Jag har en randig tröja på mig. Och nej, autografer är inte gratis om jag ska skriva en.

Nu när vi ändå pratar om hockey är jag lite nyfiken på hur det går för Luleå. Någon som vet? Tydligen spelar de mot Frölunda och om man lyssnar på de bekanta med Luleå sympatier som jag har var det ett dumt drag av Frölunda att välja Luuuuuuuuuleeeeeeeee!!!!! Skulle inte tro det....

Mitt lår är bra igen. Tackar som frågar. Det har varit skönt med alla kommentarer om hur synd det är om mig. Ingen absolut ingen har hånat mig, varken hemma eller på jobbet.
Eller hur....!?!?

Jakten på den perfekta snöskotern går vidare. Många har varit intressanta men ingen har varit den perfekta. Om jag känner mig själv rätt blir det ingen skoter. Men att titta och leta är halva nöjet så jag får väl nöja mig med det.

Igår innan jag åkte på hockeyn spelade jag och Anton Guitar Hero tillsammans. Han har fått en plastgitarr av fam. Ruthströms och den är übercool. Gissa vem som har anlag som rockstjärna. Bilder finns i kameran och med lite tur kommer det några smakprov på bloggen.

Är det någon som vet hur man lägger in filmer? Eller går inte det? Jag misstänker att Nina Z vet om det går. Skulle vara roligt om det gick, för det finns en härlig sekvens med Anton och gitarren....

//Micke

Kommentarer
Postat av: Cattis

Har ni hittat en guldgruva och glömt att berätta det för resten av familjen? Dålig stil brorsan. And while you're at it, köp en ny båt till sommaren också :)

2009-03-10 @ 18:12:52
Postat av: Anonym

Nja, någon guldgruva har jag inte hittat så därför får jag bara leta. När det gäller båt utgår jag från att ni tar med er en ny Buster XL till sommarens fisketurer.

2009-03-10 @ 18:17:56
Postat av: Nina

Tänk att du är en sån linslus! :) Ska kika på film inlägg och återkommer. Kram

2009-03-10 @ 20:47:39
URL: http://nizzezi.blogg.se/
Postat av: Cattis

I vår familj investeras det bara i sådant som ger avkastning i någon form. Och det kan man väl knappast påstå att era fisketurer gör ;)

2009-03-11 @ 16:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0