Nu har det varit helg igen

Ja, både veckorna och helgerna bara susar förbi, det är bara att hålla i sig!
Som Micke skrev så började helgen med mysfredag, lite stökigt och bökigt var det en stund men sedan la sig det och det vart en bra kväll. Det märks väldigt tydligt att Bubbas inte har mycket ork och att hans treårstrots är i sin högsta växeln gör ju inte att det blir lättare för honom, och framför allt inte för hans föräldrar...
Lördagen började först med innebandy match, det var hemma match och det var många som var där och tittade. Tyvärr så blev det en förlust men vad gör väl det när det är sån glädje när dom spelar. Nu längtar vi redan till fotbollsäsongen börjar.
Sedan hem och förbereda till kvällen, Ulrika och Mika, Wille, Max, Thea och Malin, Robert och Amanda skulle komma för den första grillningen. Och som vanligt så fick vi en helt underbart rolig kväll. Det var som Ulrika skrev till mig (via sms) man har så roligt att man har ont i magen när man kommer hem, och jag håller verkligen med henne!  Längtar redan till sommaren och alla trevliga kvällar som vi kommer att ha tillsammans. Tyvärr så kunde inte Mats och Nina, dom var riktigt saknade. Lite bilder som kan roa :-)

     
Robert den obstinate 30 åringen

                        
Antons absoluta favoriter Wille och Max + våran myskille       Filmtime med Ullis
Mika

     
Sedan i vanlig ordning vart det G H, men titta ser vi Malins ögon ;-)  !! Och vilket gung Ullis hade riktigt härligt super bra!
Vilket ös!!

                     
Nä, nu är det som vanligt igen      Inte vet jag vad han gör och så här skrämd blev han, hi hi hi

Tusen tack våra vänner för att ni berikar oss med dom mest härligaste kvällar och minnen!!!

Söndagen var det dags för Carisma att samlas, tyvärr så kunde inte Marisa och Camilla komma, men det blev iallafall en härlig lunch hemma hos mig med Malin och Theres. Jag bjöd på kycklingpaj, sallad, hummus, ost & kex, glass & kaffe. Dom åt och drack så jag måste ha lyckats :-) Ser verkligen fram emot när vi kan träffas allihopa.
  

Middag blev det hos mamma och pappa, Micke stannade hemma och kollade på Liverpool. Det vart latmiddag på Sibylla men ååå så gott det var.
Nu är det söndagkväll och tystnaden har lagt sig, mycket skönt :-) tror att det blir film i sängen med mannen min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0