Överraskning

Ja, jag må då säga vilken man jag är gift med!
Igår kom han hem och med världens överraskning, han har ordnat med barn/hundvakt lördag-söndag. Och då ska vi åka och bo på hotell! Vilken himla lyx och gudomligt skönt!
Kan säga att det verkligen kommer i rätt tid, det har varit jätte påfrestande att Bubbas har varit hemma så länge men han har också bättrat på sig så på måndag blir det dagis. Skönt för honom med kan jag tänka mig.
Men som sagt så måste jag bara säga, jag älskar dig och det är helt underbart att vara gift med dig även om det inte är en dans på rosor hela tiden ;-) men det ska det inte heller vara tycker jag....
Måste även säga tusen, tusen tack till dig Malin som ställer upp för oss den här gången!!! du är en ängel :-)
Jag vet att dom kommer ha en jätte härlig kväll med dig och Amanda.
Nu ser jag verkligen fram emot lördagen! :-)

Kommentarer
Postat av: Malin

Varsågoda!! Det ska bli så skoj och vi ska ha så roligt!!!



KRAM KRAM

2009-03-27 @ 08:14:17
Postat av: Micke

Jag är den perfekte mannen. Å andra sidan är inte det någon nyhet...

2009-03-27 @ 18:46:02
Postat av: Teres

Hej. Hoppas att ni har haft det underbart och att ni har njutit av varandra! Kram

2009-03-30 @ 10:34:42
Postat av: Malin

Jag väntar å väntar..... ;-)

2009-04-02 @ 21:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0