Vilken trevlig dag

Vilken trevlig dag det vart trots allt.
Vaknade och hade jätte ont i ryggen, jaha hur ska jag få Hanna till slalombacken (friluftsdag) tänkte jag...jag gör en rövare och ringer till Ulrika och frågar om hon ska köra barnen och mycket riktigt skulle hon det och tog gärna med sig Hanna, gudomligt snällt! Då passade jag även på att fråga om hon ville komma på frukost när hon hade lämnat av barnen. Hon tackade ja, så det vart början till en helt underbart härlig dag tillsammans med Ullis, Tack!
Fm gick åt till att äta frukost och bara sitta och surra om livet och en massa annat strunt. Min kära mamma räddade mig en stund från Bubbas och sedan styrde vi våran färd mot Birsta och där hade vi en helt skön stund utan barn. Shoppade även lite och det är ju aldrig fel. En ny trasmatta till hallen, tandborste och tandkräm till Totte :-) blommor även en bukett till mamma, en jätte fin skål i fattimansilver (bild kommer) ja och lite annat helt onödigt...
Nu får vi se vad morgondagen ger...
Kram till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0