Carismahelg

Äntligen kan jag (vi) lägga alla korten på bordet :-) allt har varit så hemligt eftersom det skulle bli en överraskning till Teres. Så på fredag hämtade vi henne (vi= Malin, Marisa och jag) och hon vart rejält överraskad! Sedan började vår resa...Teres i ögonbindel, vi åkte hit och dit för att förvilla bort henne men stoppet var Lidingö. Vi kom ner väldigt sent men lite nattamat och drickbart hans med innan vi la oss.
Vi tog oss en sovmorgon sedan vart det lunch i det gröna, jätte fint väder och god sallad som Marisa hade gjort. Det skålades i rosa champagne och det såg ut som Teres njöt.
Sedan in till kungsgatan där vi skulle till The Studio för att vara modell för en dag. Trodde väl aldrig att jag skulle komma hem med så många fina kort. Det trodde nog ingen av oss....Alla fick jätte fina kort. Speciellt Teres hon var jätte vacker!
Det tog fler timmar än vad vi trott så det vart middag bara rakt över gatan, men oj va gott vi åt :-) toast skagen och sedan plankstek, mumsigt. Vi var helt färdiga sen middagen var klar så vi åkte hem och hörde på festivalen på radion. Det var jätte mysigt!
Söndagen tog vi också sovmorgon och då kom vi på att en sväng till barkaby inte skulle vara fel så oj va snabbt vi fixade till allt. Inte bara tog vi oss till barkaby utan vi fick även se vart Robert och Malin hade bott, en liten rundtur jätte kul, sedan shopping. Jag köpte skor till Micke och en jeansjacka till mig, vart så glad för det var precis en sån jag letat efter.  Ingenting till barnen den här gången.
Resan avslutades med lunch vid Mälaren, sol, sallad och underbart sällskap. Kan inte bli bättre!
Nu ngr bilder
         

      

        

     

 

       
 

Kommentarer
Postat av: Marisa

lovley ♥♥♥♥♥

2009-05-18 @ 12:06:09
Postat av: Teres

Ja jag blev väldigt överraskad! Helt lurad! Men tack för en underbar helg, ni är ju helt underbara vänner. Vilken tur jag har som har er. Kram

2009-05-18 @ 12:26:42
Postat av: Mamma

Vilken vacker dotter vi har!!!!!!!!!!!!!

2009-05-19 @ 12:51:03
Postat av: Nina

Ni verkar ha haft det helt underbart. åhh Camilla vilka snygga bilder. Du blir alltid bra på bilderna, men det här... har inga ord att säga om det. Förutom super super snyggt. kramizar

2009-05-19 @ 15:24:58
URL: http://nizzezi.blogg.se/
Postat av: Malin R

Tänk att vi alla kom hem med så fina bilder =) Du är så oerhört vacker, både på utsidan och insidan!

KRAM KRAM

2009-05-20 @ 22:17:46
Postat av: Anonym

2009-05-23 @ 15:31:30
Postat av: Teres

Kortet på mig då jag är alldeles nyvaken var ju jätte snällt att du la ut! Kram på dig gumman!

2009-05-23 @ 15:32:30
Postat av: Anonym

Nu förstår jag inte alls hur du menar. Du är ju lika söt som en nyutsprungen ros!! Pöss på dig!

2009-05-28 @ 21:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0