Lite av varje :-)

Ja, vad har hänt sedan sist... Antons mage är iallafall på bättringsvägen, så det blir dagis imorgon. Hela han behöver det!
JAG BLIR HELT J.... GALEN!!!!!  På ngt vis så raderade jag allt jag skrivit!!! Den här j..... datorn som gör som han vill bara man råkar snudda vid den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu skriver jag inget mer utan det blir ngr bilder, det kommer en uppföljning när jag har lugnat ner mig.


En helt underbar bild på Anton och Totte

     
3 av Tottes kompisar, Harry och bästisen Teo och Melvin

     
Nu kan jag vara lös i "min" lillskog

Som sagt jag måste lugna ner mig innan jag skriver nästa inlägg...Men på återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0