Sammanfattning i bilder

Istället för att skriva en massa om vad som har hänt slänger jag ut massor av härliga bilder istället.

'
Lisen var här på besök, jag gillar verkligen när pumba hälsar på askungen ;-) (förlåt Lisen)

        

  
Sista aprilfirande, vi hade en helt sjukt rolig kväll. Fint väder, grillning, skrattet la sig alldrig!


Dagen efter, första middagen ute och tänka sig vad det vart till middag....jo, grillat :-)

       
Totte gräver hål å Bubbas tar gärna det för att sitta i, nästa Steven Gerrard (Nu skriver jag säkert fel namn men det var den ända jag kom på, Micke får väl ändra) Fotboll på Svartvik

Bubbas sjuk så mormor kom över för en lekstund


Så här trött blir man efter en kväll hos Mats och Nina


Tottes första bad, gick bra men lite läskigt var det men oj så tjusig han blev efterråt

Nu har det ju hänt mycket mer än det här men det får duga så länge. Nu förbereder jag mig för en Carisma helg. Då blir det bilder och ord ;-) Det är så sjukt spännande vad Malin och Teres har kokat ihop.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0