Sista april

Det vart en trevlig dag på jobbet även om det var torsdag så fick vi vårat fredagsgodis, snacka om att bli bortskämd :-)
Sedan var det vårarrangemang för hela slanten, en vart så fin så jag vart bara tvungen att köpa med mig en hem.
(bilder kommer senare)
Anna kom förbi, så jag hjälpte henne att fixa till hennes krukor och jag hoppas att hon blev nöjd, å det tror jag faktiskt. Hon var så otroligt vårsnygg så man vart riktigt avis.
Sedan vart det storhandling med Malin för kvällensfestligheter.
Fam Ruthström, fam Hagberg och fam Schenatz (ursäkta Mika och Nina ,-) ) skulle träffas hemma hos oss. Och som vanligt så fick vi en helt otroligt trevlig kväll! Sol, grillning och en och annan svalkande dryck förärande oss denna kväll.
Det vart inga pinsamheter som jag kan förtälja, utan däremot så vill jag bara säga att vi har så jäklans skoj när vi träffas att smilbandet åker sällan ner under hela kvällen.
Barnen var ute och hoppade studdsmatta hela långa kvällen och det första dom (Hanna, Elin, Rickard och Anton)började med dagen efter. (Mats och Nina sov över)
Nina och jag tog även två långa härliga promenader med Totte. Vilket helt underbart väder vi har haft idag! Man kan tydligt se ränder efter linnet och det gillar verkligen jag :-)
Imorgon är första fotbolls matchen! Så det blir en halvtidig kväll så man är riktigt redo, mer om det en annan dag.
Bilder från sista aprilfestligheterna kommer senare också...

Kommentarer
Postat av: FAm. ruthström

Ja vilken underbar kväll vi hade!! Så himlans skoj ser verkligen fram emot sommarens härliga kvällar!!! Tänk så trevligt vi ska ha det!!!



KRAM KRAM

2009-05-03 @ 00:39:23
Postat av: Anna Astby Hagström

Hej!

Blomarrangemangen blev jättefina. TACK! och TACK för den snälla kommentaren...Du var lika vårfin du!

Kram kram

2009-05-04 @ 09:23:01
Postat av: Teres

Ni verkar alltid ha så trevlig, hör gärna av er så kan vi också vara med någon gång! Kram

2009-05-06 @ 12:05:36
Postat av: Familjen hagberg o kyttas

Tack hela gänget för en lika underbar kväll som alltid!!! Ser verkligen fram emot sommaren!!! Då vi ska äta o dricka gott o skratt oss genom sommarkvällarna..förlåt hela natten..:)

2009-05-07 @ 17:54:22
Postat av: Familjen hagberg o kyttas

Tack hela glada gänget för ytterligare en otroligt trevlig o underbar kväll!!! Håller med Malin , ser fram emot långa varma sköna kvällar o nätter med god mat o dryck med mycket skratt!!! Vad fortsatt kul vi ska ha!!!



2009-05-07 @ 17:58:45
Postat av: Camilla

Vi är ett helt galet härligt gäng!!! Och självklart Tessan ;-) så ska ni få vara med...kram till er alla!

När jag såg att vi hade fått fler inlägg trodde jag att det var för att vi ligger lågt just nu, men jag lovar håll ut, vi kommer igen!!

2009-05-07 @ 21:06:51
Postat av: Nina

Ja, det ska vi verkligen. Ett trevligt gäng. Längtar redan till allt roligt vi ska ha tillsammans. Många kramar från oss

2009-05-08 @ 22:40:52
URL: http://nizzezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0